Cercar en aquest blog

5/06/2013

“Màrqueting del vi i l’enoturisme. Algunes lleis fonamentals”

Lluís Tolosa (Barcelona, 1968) és sociòleg i
escriptor. Escriu des de fa més de 15 anys
sobre la cultura del vi i ha publicat una desena
de llibres sobre el món del vi i l'enoturisme. El
seu llibre "Vinos y bodegas de Rioja" va
obtenir el premi Millor Llibre de Vins
d'Europa, Millor Llibre del Món sobre Vins
Europeus i va ser finalista als premis Best of
the Best als Millors Llibres de Vi del Món.
Entre les capçaleres de referència ha publicat
"Catalunya no és Califòrnia" un assaig de
reflexió estratègica sobre la gran oportunitat
del turisme del vi a Catalunya. També ha
publicat "Los Supervinos. La primera guía de
vinos de supermercado" i
la
"Guia
d'Enoturisme de l'Empordà", ambdós títols
premiats.
Al Priorat presentarà el seu darrer llibre "Vinos extraordinarios. Los 100
mejores vinos españoles de todos los tiempos" que resum així: "Esta es
una selección variada y muy personal de cien vinos extraordinarios. Son cien
vinos de calidad. Cien vinos con historia. Cien vinos con personalidad. Cien
vinos singulares. Cien vinos emblemáticos. Cien vinos que han alcanzado el
reconocimiento nacional o internacional. Sin duda, cien vinos que me gustan.
Cien vinos que admiro. Y sobre todo, cien vinos que me emocionan". Durant la
presentació reflexionarà al voltant del vi l'enoturisme i algunes de les seves lleis
fonamentals
En finalitzar la conferència es degustaran vins de la D.O. Montsant i D.O.Q.
Priorat.