Cercar en aquest blog

3/23/2016

El Consell Comarcal inicia una nova acció per fer més competitives en xarxes online empreses turístiques i agroalimentàries del Baix Ebre

La directora de l'Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement i especialista en marketing digital, Montserrat Peñarroya, inaugura el proper 29 de març el cicle de seminaris per crear estratègia empresarial online 'Guanya visibilitat a la xarxa', que organitza el Consell Comarcal del Baix Ebre a través del projecte Baix Ebre Avant. Aquest primer seminari, dels set que s'han programat, consisteix en un taller pràctic de creació d'un pla d'estratègic en e-marquèting, que es desenvoluparà en 7 sessions de 4 hores de durada cadascuna al Viver d'Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova, de 
Camarles.

Aquest cicle pretén fomentar entre les empreses dels sectors turístic i agroalimentari de la comarca la creació d'una estratègia empresarial online competitiva i innovadora amb l'objectiu d'incrementar vendes i crear llocs de treball en un futur. Tot i que aquesta acció va adreçada prioritàriament a empreses turístiques i agroalimentàries la inscripció també s'ha obert a altres empreses i emprenedors del Baix Ebre.

Els set seminaris programats van des de creació de llocs webs amb wordpress fins aprofundir en el món de les transaccions comercials a internet passant per l'endomàrqueting o les xarxes Instagram i Pinterest, com a eines d'atracció de clients. Un dels seminaris inclòs en el cicle Guanya visibilitat a la xarxa tracta exclusivament sobre el CRM (Customer Relationship Managament), una eina clau de gestió que permet que les empreses puguin gestionar correctament la seva bases de dades de clients, fer-ne seguiment i realitzar accions de promoció i fidelització. 

Aquests seminaris, que es desenvoluparan fins juliol, seran impartits per les expertes en màrqueting digital Montserrat Peñarroya i Helena Casas.