Cercar en aquest blog

6/14/2017

Comunicat de Joan Piñol Mora, alcalde de Móra d'Ebre


Davant de les informacions publicades en alguns mitjans de comunicació durant les últimes hores, jo, Joan Piñol Mora, vull aclarir que:

 

1. En aquest moment estic en dedicació exclusiva a la Diputació de Tarragona i en excedència total a Activa Mútua 2008, per tant cobrant sou només de la Diputació.

 

2. Durant el temps que vaig combinar la meva activitat a Activa Mútua 2008 (empresa privada) i a la Diputació de Tarragona (ens públic) entenia, i entenc, que la situació era absolutament compatible. Sempre he presentat les meves declaracions de béns i incompatibilitats on figura tota aquesta informació, entenent que tot era correcte, mai ningú m'ha dit el contrari. Per tant, mai he amagat res.

 

3. Donats els dubtes que han sorgit sobre aquesta situació he adreçat un escrit a la Diputació de Tarragona per tal que les àrees corresponents ho analitzin i se m'informi dels passos a seguir, si escau.