Entre els diferents acords que es van prendre en la sessió ordinària del passat 24 d’abril del Consell Rector del Consorci per a la Promoció de Sòl Industrial del Molló, es va aprovar l’inici d’una important campanya de comunicació que realitzarà l’empresa Iniciatives Mediterrànies de Comunicació (IMC). L’objectiu d’aquesta campanya és donar a conèixer i promocionar el Polígon del Molló i aconseguir que noves empreses coneguin la zona per implantar-hi les seves indústries. Les accions que es portaran a terme són les següents: elaboració de material gràfic, anuncis, pàgina web, notes de premsa, presència a salons firals i la realització d’actes promocionals tals com presentacions públiques a les seus de les Cambres de Comerç, així com en altres entitats relacionades amb el món empresarial.
Un dels altres acords que van tenir lloc durant la trobada del Consell Rector del Consorci, que té lloc cada sis mesos des de la seva formació per tractar diversos aspectes i novetats que puguin sorgir en relació al nou polígon, van ser les aportacions econòmiques anuals dels membres del Consorci. Es tracta dels ajuntaments de Rasquera, Garcia, Ginestar, Móra al Nova, Tivissa, la Cambra de Comerç de Reus i l’Incasòl.
Durant el torn de precs i preguntes, el president del Consorci, Joan Manuel Sabanza, va informar també dels contactes que s’han mantingut amb empreses que ja han manifestat el seu interès formal per instal·lar-se en aquest nou emplaçament industrial. Està previst, després d’haver adjudicat les obres d’urbanització per un import de prop de 5 milions d’euros, que els treballs s’iniciïn el proper mes de maig i tinguin una durada d’un any aproximadament.