Els sis espots televisius creats pels estudiants estan penjats al web de l'Estació Nàutica www.enlarapita.com i fins al 9 de maig se sotmetran a votació popular a través de les xarxes socials. En l'elecció del guanyador, es tindrà en compte l'opinió de l'Estació Nàutica (50%), la votació popular (25%) i l'avaluació de la professora que imparteix l'assignatura (25%). L'anunci guanyador s'emetrà per les xarxes socials i també per la televisió territorial l'Ebre TV.
És el segon any consecutiu que a través de l'assignatura Tècniques de Comunicació i Venda es treballa amb una empresa establerta a les Terres de l'Ebre per difondre alguna activitat. L'any passat es va treballar amb Decathlon. Segons Ester Terés, la professora que imparteix aquesta assignatura, l'objectiu "és estimular la creativitat dels estudiants i consolidar el treball en equip de forma cooperativa". Terés apunta que a l'hora de dur a terme aquest projecte s'han inspirat en el model finlandès learning by development que consisteix en l'aprenentatge mitjançant el desenvolupament d'un projecte dins el món laboral.
El responsable d'Ensenyament d'ADE, Josep Miró, ha destacat que l'objectiu és que els estudiants "tinguin les competències professionals necessàries a l'hora d'incorporar-se al mercat laboral". Per la seua banda, el coordinador de l'Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, Jordi López, va destacar que el sector turístic a les Terres de l'Ebre "té molta potencialitat i futur" i que les noves fornades d'estudiants de la URV que s'incorporen al mercat de treball estaran ben preparats.