Cercar en aquest blog

3/01/2016

El Consell Comarcal del Baix Ebre organitza un cicle de seminaris per impulsar la venda per internet entre les empreses turístiques i agroalimentàries

El Consell Comarcal del Baix Ebre ha programat, a través del projecte Baix Ebre Avant,  un cicle de set seminaris per fomentar entre les empreses dels sectors turístic i agroalimentari de la comarca la creació d'una estratègia empresarial online. Amb el nom de 'Guanya visibilitat a la xarxa', aquest cicle pretén que les empreses elaborin una estratègia online competitiva i innovadora amb l'objectiu d'incrementar vendes i crear llocs de treball en un futur. Tot i que aquesta acció va adreçada prioritàriament a empreses turístiques i agroalimentàries també s'hi poden inscriure empreses d'altres sectors productius i futurs emprenedors del Baix Ebre.

Els seminaris programats van des de tallers de creació d'un pla estratègic en e-màrketing i de llocs webs amb wordpress fins aprofundir en el món de les
transaccions comercials a internet passant per l'endomàrqueting o les xarxes Instagram i Pinterest, com a eines d'atracció de clients al nostre lloc web o botiga electrònica. Un dels seminaris inclòs en el cicle Guanya visibilitat a la xarxa tracta exclusivament sobre el CRM (Customer Relationship Managament), una eina clau de gestió que permet que les empreses puguin gestionar correctament la seva bases de dades de clients, fer-ne seguiment i realitzar accions de promoció i fidelització.

Aquests seminaris, que es desenvoluparan entre finals de març i de juliol, es realitzaran tots a les aules del Viver d'Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre
Innova de Camarles i aniran a càrrec de les expertes en màrqueting digital Montserrat Peñarroya i Helena Casas. Per inscriure's a qualsevol seminari cal
omplir el formulari online disponible al web: www.baixebre.cat  (Àrea d'Activació Econòmica – Projecte Baix Ebre Avant).