La Flama del Canigó tornarà a encendre les fogueres de Sant Joan i arribarà a més de trenta municipis de les Terres de l’Ebre i el Sénia. Sota el lema “La flama que uneix els Països Catalans”, el foc renovat al cim del Canigó viatjarà cap al territori com a símbol de cohesió cultural i germanor. Un equip de foc d’Òmnium Terres de l’Ebre la distribuirà des de Tivenys a partir de les 15.30 h, seguint diverses rutes per les quatre comarques i fins a Benicarló. El manifest d’enguany, de Ramon Torra i Orra, reivindica la transmissió del llegat i la participació de totes les comunitats que formen el present col·lectiu català.