-Incloure aquesta conversió en autovia de la N-420 en el nou "Plan Estratégico de Infraestructuras del Ministerio de Fomento", especificant el calendari per a la seva realització que ha d'executar-se en paral·lel a la decisió ja presa sobre el traçat de la A-68, possibilitant que ambdues autovies (connexió des de Valdealgorfa a Vinaròs y connexió des de Valdealgorfa fins a les Terres de l´Ebre i Camp Tarragona) es portin a terme de manera simultània. A tal efecte, es considera necessari que en las Lleis de Pressupostos Generals de l'Estat per a 2010 i per als exercicis subsegüents s'incloguin, de manera expressa les partides necessàries per a portar a terme aquesta conversió en autovia de la N-420, amb les con las plurianualitats precises per a que aquest desdoblament es pugui realitzar de manera efectiva".
En la seva defensa, Jané ha exposat que, darrera la decisió del Ministeri de Foment del passat mes de juliol de connectar la A-68 amb Castelló i no amb Tarragona, era urgent el pronunciament del Congrés dels Diputats de escometre el desdoblament de la N-420 evitant així que la connexió del Cantàbric amb el Mediterrani s'allunyi de les comarques de les Terres de l´Ebre i Camp de Tarragona.
Per la seva part, el Grup Socialista va presentar una esmena en la que únicament es recollien actuacions de millora i conservació d'aquesta carretera, però sense abordar la seva conversió en autovia que es lo que es proposa des de les diferents entitats i institucions del territori.