En moments difícils i èpoques de crisi i quan tothom s'hi mira amb molt de detall on invertir els diners, el comerços de proximitat necessiten fer ús de nous recursos per tal de cridar l'atenció dels seus clients i fomentar les vendes.
Aquest és el cas dels comerços associats a l'Agrupació Centre Comercial Tortosa, que el proper divendres 4 de juny posen en marxa una nova iniciativa que permetrà fomentar les vendes al Centre de Tortosa i al mateix temps facilitar activitats d'oci per a totes les edats, promovent també d'aquesta manera altres sectors de l'àmbit de l'oci, com són ara el cinema, les rutes pel riu, les visites guiades per la ciutat de Tortosa o la restauració entre d'altres.
La campanya parteix amb la distribució d'un total de 84.000 tiquets amb sis "2x1" cadascun, que es repartiran per cada compra mínima efectuada. Així doncs, qualsevol client que compri entre els dies 4 de juny i 4 de setembre de 2010 (compra mínima establerta per cada establiment), podrà demanar una d'aquestes targetes "2x1" mitjançant la qual es beneficiarà directament de sis ofertes en una sola compra. Cadascun d'aquests tiquets els hi donarà dret a les següents ofertes: entrada al cinema Roquetes (dues entrades al preu d'una, de dilluns a divendres sense comptar les sessions 3D), entrada a la discoteca Privat (dues entrades al preu d'una fins al les dues de la matinada), entrada al Spa&Club Aquum la Pineda (dues entrades al major centre de relaxament de Catalunya al preu d'una), visita guiada a peu per la ciutat de Tortosa amb CONFICON (dues persones poden fer una interessant visita guiada a peu al preu d'una), inoblidable ruta amb el Llagut "El Sirgador" amb la col·laboració de l'empresa Llaguts de l'Ebre (dues persones al preu d'una poden gaudir entre setmana d'aquesta fantàstica ruta), i per últim "2x1" que van des de consumicions i refrescos a diversos bars-restaurants de la zona Centre (Bar Restaurant Sport, Ceylan, Happy Crep, La Tertúlia, Lizarran, MiniBar, Pastisseria Pallarès, The New Orleans Coffee & Tea), fins a menús "2x1", com és el cas del Restaurant Familia QU.
Com a colofó d'aquesta activitat, l'Agrupació Centre Comercial Tortosa, dintre del marc d'aquesta campanya, anuncia que qualsevol internauta que faci ús del portal web www.viulebre.com, podrà optar mitjançant un concurs fotogràfic a un premi consistent en un passeig amb avioneta per les Terres de l'Ebre per a dues persones. Aquest concurs està basat en la identificació de dotze imatges de diferents indrets de les quatre comarques ebrenques. El sorteig es realitzarà en una de les activitats programades per l'Agrupació Centre Comercial Tortosa dintre del marc de la Festa del Renaixement.
Aquesta campanya es positiva per diferents sectors al temps que promociona el comerç del municipi. Entitats com ara l'associació de restauradors PLATIGOT han donat el seu suport a aquesta iniciativa, ja què de forma directa o indirecta els seus associats se'n veuran beneficiats.
Perfumeria Júlia, l'establiment que ha repartit sort.
La campanya d'estiu és una proposta més entre moltes de les que l'associació de comerciants està duent a terme durant aquest any 2010 dintre del marc del Pla de Dinamització Comercial.
Així doncs, el passat divendres 28 de maig va finalitzar la campanya "Primavera al Centre. Respira-la", una campanya de fidelització de clients mitjançant la qual, entre tots els clients que compraven durant els mesos d'abril i maig, es va sortejar un creuer pel mediterrani per a dues persones. La guanyadora d'aquest sorteig va ser Marisa Ferré, d'Ulldecona. Júlia Perfumeria ha estat l'establiment comercial que ha repartit la sort. Aquest viatge ha estat patrocinat per l'empresa associada EnjoyEbre Viatges. Es tracta d´un creuer pel Mediterrani amb MSC FANTASIA, camarot exterior amb balcó, sortida des de Barcelona el17 de setembre de 2010.
L'Agrupació Centre Comercial Tortosa, com ja ve sent habitual des de fa uns anys, realitza de forma constant i periòdica multitud d'activitats de formació, promoció, assessorament, millora d'infraestructures, gestions per la millora de la seguretat, neteja i il·luminació dels carrers, implementació de noves tecnologies o inclús la col·laboració en iniciatives que busquin atreure la demanada turística, cultural, social i/o mediambiental.
Sense anar més lluny, el passat 14 de maig va finalitzar el termini d'un concurs de dibuix on hi participaven la gran majoria de centres educatius del terme municipal de Tortosa. Els dibuixos han estat realitzats per alumnes de tota primària, i estan pendents d'una primera eliminatòria, de la que els dibuixos finalistes seran objecte d'una campanya de mobilitat, mitjançant la exposició dels dibuixos als aparadors dels comerços del Centre. L'objectiu d'aquest concurs és la cerca de la imatge comercial que lluiran les bosses ecològiques que la pròpia associació té previst de confeccionar.